Thursday 16 February 2012

Lama Gileeeeeeerrr...tak update

Salam..

Rindu!!!!! rindu serindu nyer....
Hehehe tu intro je...tak de apa2 kaitan pun dengan hidup aku sebenarnya..
Rasa nyer dah lama giler sy aka tuan punyer blog tak update status.
bukan apa..just tak apa benda yg hendak dikongsi..
warna-warni hidup aku still sama je
Cuma rasa kuat untuk hadapi semua takdir hidup semakin menebal dihati...

Alhamdulillah...syukur sangat kerana setiap yg terjadi membuat aku semakin
tabah menjalani kehidupan ni. Yakin pada yang Maha Esa membuatkan aku boleh tersenyum dan berterima kasih di atas segala ujian yang Allah ditakdirkan untuk aku. I love Allah (cinta yg paling tinggi dlm hati aku).

Hari-hari yang dilalui bertambah gembira dengan adanya keluarga tersayang, sahabat handai disisi, membuatkan hari aku tak pernah kenal erti sunyi.Bagi aku tahun ni bukan lagi tahun air mata untuk aku...air mata ni hanya untuk Allah.Kerana aku teramat yakin Allah maha mendengar dan mengerti setiap perasaan hamba nyer..Setiap janji Allah adalah pasti.

p/s: setiap yang berlaku ada sebab nyer dan terlalu banyak rahsia Allah yang tersembunyi padanya. Sama-sama kita mencari setiap rahsia itu. teramat manis dan indah bila kita menjumpai nyer...(saya dah rasa semua itu....satu perasaan yang sngt indah dan tak dpt diluahkan dgn kata2)

No comments:

Post a Comment