Friday 24 December 2010

Entah apa Entah

Salam..

Rajin pulak aku rasa nak update aku punyer blog. Klu boleh setiap jam aku nk masuk n3 baru banyak sangat benda yang nak di kongsi.Tapikan bila aku baca balik apa yang aku tulis mcm hampes hehehehe kelakar pun ada jugak. Kalau bab salah eja tu mmg banyak, bahasa tak yah nak cakap lah tonggang terbalik, cara aku bercerita mcm tak berapa nak masuk je. Patutlah aku tak dpt "A" bahasa melayu time SPM dulu...Hehehehehehe...

Maafkan aku erk klu sapa-sapa yg terbaca aku punyer blog  and then aku  x fhm dengan apa yg aku tulis aku mintak maaf berbanyak erk. Yelah aku kan ni bukan seorang penulis novel pn .Menulis kat n3 ni pun just tuk suka-suka je. Aku ni jenis yang tak suka sangat bercerita prihal hidup aku dengan org, klu ada apa-apa yg terjadi aku simpan je dalam hati.

Bila aku terbaca blog org lain  baru aku terfikir, bagus jugak kalau aku ada blog sendiri boleh aku menulis apa yang suka  hehehehehe...mcm buat sesi luahan perasaan ke, kutuk mengutuk org yg menyusahkan hidup aku ke dan yang sewaktu dengan nyer r...Lantak aku lah nak tulis apa pun kat dalam blog aku. Tu aku punyer suka r takde sape pun yg boleh marah or saman aku.....Klu tak suka dengan apa yang aku tulis tak yah baca.Di maklumkan juga disini tidak wujud unsur-unsur paksa erk. Klu korang rase apa yang tulis aku boleh bawa kebaikan dalam hidup korang ikut lah klu tak buang je jauh-jauh.

Aku sekarang  tengah berusaha untuk belajar dengan lebih mendalam selok-belok cara berbloger dengan betul. Banyak benda yang aku x tahu, terciptanya blog ni pun dgn secara tak sengaja...entah betul ke tak cara aku ni. Bab2 plot penceritaan ini akan aku perbaiki dari masa ke semasa. Lepas ni aku kena baca novel bnyk2 tuk jadi seorang penulis yang terbaik...( Boleh cari duit lebih ni ).

p/s : Mood happy coz bos bercuti selama seminggu line clear tak de sapa nk kacau aku.. ari ni  kat ofis  satu habuk kerja pun aku tak buat...Best nyer klu ari-ari mcm ni.

No comments:

Post a Comment