Thursday 30 December 2010

Negara melabuhkan tirai 2010 dengan kejayaan yg penuh bermakna.


Salam…


Malaysia oh Malaysia…..Bola oh bola…Kejayaan yang diciptakan oleh barisan pemain muda semalam merupakan satu lembaran baru dalam arena bola sepak Negara kita.Dari corak permainan yang ditunjukkan oleh barisan anak didik K. Rajagobal aku yakin Malaysia mampu melangkah lebih jauh dalam arena bola sepak Negara. Sungguh tidak sia-sia aku rasakan menyaksikan perlawanan bola semalam. Pujian fisrt kelaslah  aku bagikan kepada Fahmi dengan safee Sayang lebih r kat you all.

Aku tengok perlawanan semalam kat umah je dengan budak umah… bersorak sampai tak ingat dunia pergi ofis tak de suara. Plan ngan budak umah nak lepak kat Dataran Merdeka bagi ada feel ckit time sorak tu,  tapi mengenangkan kita org semua anak dara agak kurang manislah disitu yer bersorak sorai ditengah khalayak ramai so kita org decide tengok kat umah je lah. …. lagak macam tahu jln nk ke sana . Heboh bersorak sampai jiran sebelah keluar buat malu je umah nak dara bersorak mengalahkan jantan. Apa2 pun semalam mmg enjoy…

Terima kasih kat you all skuad Malaysia Kerana Mu aku cuti esok….yaaaaaahhhhoooooo tak payah aku susah-susah  pergi klinilk berlakon buat sakit mintak mc  ..….  Kurang sikit dosa aku

No comments:

Post a Comment