Wednesday 22 December 2010

Jalan2 kat MAHA

Salam...

Dah agak lama aku tak update blog ni.mcm tak berapa berkesempatan lah.Nak kata bizi sangat tu tak de lah..mood tu je kurang nak mari .

Akhir bulan Nov hari tu kat Mardi Serdang telah berlangsung MAHA .Aku mcm biasalah tak ketinggalan memeriahkan keadaan.Sepanjang seminggu MAHA berlangsung aku sempat jugak 2 kali pergi sana.Hehehehe(Bab2 berjalan bagi kat aku lah...i Like).

Kali Pertama pergi aku pergi dengan budak-budak umah aku.Balik kerja terus je pergi...perjalanan nyer cuma mengambil masa 10 minit...Hehehe dekat je ngan umah sewa aku...Terselamat pulak dari jem...

Okl lah korang layan je gambar-gambar ni erk....

Best naik ni...siap berebut2..teruju teramat sngt dapat naik


Yang baju biru ...pemandu pelancong


Tren bawa pergi rumah-rumah negeri

Ni tempat yg paling suka aku pergi

Kambing yg sempat kita org pergi tengok

Ada lagi lembu yg lebih besar dari ni. samapi tak larat nk bangun pun ada.

Kambing ni mengalami stress.Kesian aku tengok dia

Satu kampung ngan aku...Bangga dpt no 1

Nilah juara nyer...Suka posing..patut lah dapat no 1

Kita org pusing-pusing kat MAHA tu sekejap je. keadaan tidak berapa nak mengizinkan, hujan lebat teramat sangat.Kita org siap main hujan lagi..Best jugak main hujan teringat zaman kecik2 masa kat dulu.Basah kuyup kita org dibuatnyer.

Kali ke2 aku pergi nk family.Bawak adik-adik jln2. Datang bercuti sempena cuti sekolah. Tapi kita org tk lama kat ctu coz tersangat-sangatlah ramai org nyer plus anak buah yang mula meragam.Klu tak silap aku ari tu hari sabtu. Disebabkab kesian kat adik yg tak puas lagi berjalan...aku bawa diaorang pergi Midvelly..Tapi hampes kat Mid pun ramai jugak org  nyer..Huhu

* p/s begitu keadaan nyer bila berjalan di bumi allah yg luas terbentang.Mcm2 ragam manusia yg bleh kita lihat..

No comments:

Post a Comment